söndag 31 maj 2009

Film.


Jag och henke kikar lite film, men jag har svårt att koncentrera mig, så passar på att blogga lite från Mobilen. Jag har fått en miljon myggbett, men har varit duktig på att ta allergipiller så dem är iaf som vanliga myggbett, istället för gigantiska bölder. Har 19 bett på ena benet. 9 på det andra, plus en hel del på andra stället också, men dem på benen är värst. Bilden jag tankar upp nu är förresten min drömbil :) dvs en bubbla, fast min ska vara mörklila med en stor snorgrön blomma på taket sånt Några små lite överallt också. :) denna var dock söt den med, med små hjärtan på dörrarna. :)

2 kommentarer:

  1. Det är ju bara att pyssla ihop en sådan det =) hihi.. Allt bra gumman?
    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Jag har en bubbla som vi håller på att göra i ordning, ska försöka besikta den snart så vi får åka på alla VW träffar :-)

    SvaraRadera