lördag 11 juli 2009

Lukas nya sovrum

Ja, eftersom Lukas riktiga rum ligger på andrasidan lägenheten, så blev det lite svårt att ha honom sovandes där, jag vaknar ju inte av honom om han e så långt bort. Så igår röjde jag upp i skrubben(som ligger vägg i vägg med mitt sovrum) och ställde in Lukas säng där. Satte upp mitt gamla överkast som jag hade när jag var liten, som en bonad på väggen (ja jag vet att den behöver strykas, och den ska göras det med, så småningom)


Sen idag rotade jag fram lite kort och klädnypor och gjorde en fototråd åt honom ovanför sängen också, nu hoppas jag bara att han inte lyckas nå fotona å drar ner dem =) hehe

Nu fattas lite Wallies. och sen hade jag tänkt försöka få tag på ett skötbord med förvaring under också, och få in därinne. så kan han ha sina kläder under skötbordet. är alltså ute efter ett liknande som i denna blocket annonsen, fast är nog ingen idé att ringa på annonsen då den lades upp i maj.....

http://www.blocket.se/gavleborg/Diverse_mobler_21830269.htm?ca=5&w=1

eller denna, men jag tyckte det var lite väl dyrt istället....

http://www.blocket.se/gavleborg/Skotbord_22532634.htm?ca=5&w=1

6 kommentarer:

  1. Mysig liten vrå gossen får =)
    Kraaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är med och tävlar hos mig! :-)

    SvaraRadera
  3. Klart att du får lägga ut kläder till trädgårdsmusen på din sida, det är ju bara kul. Du får gärna säga till när du lägger ut det så kan jag länka på min blogg så att fler trädgårdsmusvirkare kan virka det (om du vill alltså).
    Hoppas du har en skön kväll. /Veronica

    SvaraRadera
  4. Ett tips på skötbord som vi har är att köpa ett underskåp till köksinredning och en bit bänkskiva. Ett sånt skåp som har lådor, fungerar superbra att ha kläderna och div. andra saker i! Vi satte en hög list på sidan också så vår lilltjej inte ramlar ner. Finns bild i min familjelivssida, carolinae heter jag där!! :)

    SvaraRadera
  5. Mmm gossen min e ju bra likt far sin..men tittar man på foton på mig som liten eller tex felix så ser man dubbelt där med =) skratt.. Så han är väl en härligt liten mix utav oss båda..ler..
    Hoppas allt är bra med er gumman..
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Gud va pysslig å påhittig du är!=) Önskar jag hade den kreativiteten! Kram

    SvaraRadera