söndag 13 september 2009

Till Salu!

Gillar du örhängen?? Gillar du dessutom änglar, så titta HIT!

Dessa pysslade jag ihop ikväll:





Lite detaljer:



Dessa säljes för 50 kronor + eventuell frakt. Hematitpärla till huvud, glaspärla till kjol, resten är i nån form av metall. på berlockerna står det *believe*


Kjolen är uppbyggd av akrylpärlor, rödtransparent och svart. vingarna i metall, huvudet är en såkallad japansk mirakelpärla (troligen någon form av plast, men den lyser jättefint i solljuset) Pris 40 kronor + eventuell frakt

Kjolen är uppbyggd av två akrylpärlor vittransparent och svart. Vingarna är i metall, huvudet en ljus mintgrön glaspärla. Pris 40 kronor + eventuell frakt
Är du intresserad? kommentera här i bloggen vilket par du är intresserad av och din mejl så hör jag av mig. först till kvarn gäller!

4 kommentarer:

  1. Åhh vilka fina örhängen du gjort gumman! =)
    Jag får väl komma hem till dig och spela om inte annat då =) hihi.. Här är alla sååå less på mitt tjat..hehe..
    Kraaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Dem där man groddar i finns at tköpa på Karins Hälsobod nere på stan. Dem kostar 130kr å så kan man köpa fler "lager" till dem för 40kr /st tror jag. Det är en plastburk typ som man tar isär och sköljer igenom 1-2ggr/dag o det groddas sanbbt o bra i mörkret. Du får gå ner på stan o fråga om den:). Super söta örhängen di gjort. mysigt med pyssliga människor tycker jag. Det borde ju fungera som halssmycken med?

    SvaraRadera
  3. Vart har du fått tag i vingarna?! :D Har letat efter såna! :)

    SvaraRadera