fredag 5 juni 2009

Tatueringar!





Hittade på världens underbaraste tatuerares blogg nu ikväll. hon har gjort båda mina underbart fina skapelser!








Den första hittade jag i en tidning hemma hos mitt ex, då han å jag var tillsammans, denna tidning snodde jag med mig när vi gjorde slut och Sofie (som hon heter) ritade om den så den blev lite mer JAG, å lite mer unik liksom. 30 maj 2006 etsades den in i min hud =)








såhär blev resultatet:












Nästa gadd tillägnades min son och gjordes den 14 Januari i år. Har själv kommit på upplägget och hittat font på nätet, som Sofie gjorde om en aningen för att passa mig.






Resultat:







Ja, det var dem två jag hade det.


Sen så har jag ju faktiskt fått ett riktigt fint förslag på en minnestatuering uppritat åt mig också. Så nästa gång jag får 300 kronor över blir det till att boka tid, kommer ju säkerligen hinna samla ihop pengar till den innan datumet närmar sig, eftersom det e GRYMT lång väntetid på Does It Hurt just nu! Både positivt och negativt det tycker jag, positivt, eftersom man får extra tid att tänka över motiv och placering, samt spara ihop pengar, men även en aningen negativt för man vill ju göra NUNUNUNUNU!! haha. Men har man inga pengar ATM så kvittar ju det iaf.


Här kommer iaf förslaget jag fått uppritat. Det är förresten en minnestattuering till minne av min morbror som dog när jag var 8 år gammal. Han hade nämligen ett vanligt slätt roder på sin arm, men detta ser ju en aningen annorlunda ut givetvis, eftersom det e MIN tatuering, eller SKA bli iaf =P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar