söndag 7 juni 2009

Tidsfördriv från Heidis blogg

Ta fram mobilen - svara på frågorna

Namn 1 - Anki (Lukas farmor)
Hur länge har ni känt varandra? - Sen Henke glömde sin nyckel i sollefteå å fick åka ner till gävle å hämta nyckeln jag hade. det var första gången jag träffade henne (var typ väldigt nygravid då också)
Har du pussat honom/henne? - Nej
Kan du berätta hemligheter för personen? - Njae
Namn 5 - Bea
Är ni släkt? - Ja, hon är fyrmänning med Lukas
Hur är han/hon till sättet? - Glad å sprallig, alltid på språng
Känner du honom/henne bra? - Mjo, sådär iaf.
Namn 10 - Emma O
Har du sänt personen ett sms? - JA
Är det en tjej? - Ja
Går personen i samma skola? - Nej
Namn 13 - Hanna
Kramat personen? - Ja, senast idag
Bor? - Med Nettan
Hatar du personen? - Verkligen inte!
Namn 15 - Henke
Har du besökt personen? - Hahahaha, ja vi har bott ihop i närmare ett års tid så ja. haha
Är han/hon trevlig? - Absolut
Vad börjar hans/hennes namn med? - H
Namn 18 - I-B hem
Har du kramat henne/honom? - MÅNGAMÅNGA gånger
Har du sett personen full? - Hahahaha, japps! =P
Är personen äldre än du? - Jaa, sisådär nåt decennium
Namn 21 - Joelene
Är han/hon vacker? - Jadå =)
Bästa minne av personen - Hahaha gräddfil å lök, säger inget mer. Fast var väl iofs mer ett minne av mig själv, men jao.
Har du hennes/hans msn? -Japps
Namn 22 - Johan
Står han/hon nära dig? - Sådär, vi har varit tillsammans en gång i tiden, men har blivit mer å mer sporadisk kontakt numer dock.
Har du kramat personen? - hahaha. NÄÄÄ, AAALDRIG. haha, klart jag har.
Har du varit förtjust i honom/henne? - JAA vi har varit tillsammans så.
Namn 25 - Kicki
Beskriv med ett ord- GLAD
Bor personen i huvudsstadsregionen? - hahaha, NEJ
Har du sett honom/henne i en dröm? - Inte vad jag minns
Namn 28 - L-G
Första tanke? - Plastfarsan
När träffade du senast personen? - den 30e Maj
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Av han själv.
Namn 32 - Mamsen
Har du sett personen naken? - hahaha, ja.
Ge ett smeknamn - redan inlagd som smeknamn, mamsen, det e min MAMMA om någon missade det.
Kille eller tjej? - hahaha, ja, min mamma e karl hon! =P LOL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar