lördag 20 februari 2010

Gissa vad min lilla guldklimp sjunger? =)

2 kommentarer:

  1. hi hi hi hi ;) det var den sötaste version av bä bä vita lamm jag har hört. Vad söt han är din Lukas. Har en dotter själv men hon är 15 och umgås inte så mycket med mamma. suck. Tack oxå för att du skriver om din diagnos, själv fick jag diagnosen asperger i maj 2009. Har oxå tänkt att vilken skillnad det hade gjort om jag fått den tidigare, nå väl. Men jag bestämde i höstas att utreda min dotter för hon påminner så mycket om mig.
    Om fler vågar outa sin diagnos så kanske stämpeln försvinner. Själv är jag öppen med det, har ingen egen blogg men har alltid tänkt att om jag skaffar en så ska jag gå ut med diagnosen.

    SvaraRadera
  2. Så söt han var =] Gillade låten han sjöng =D Bäbä vita lamm =D

    SvaraRadera