fredag 26 februari 2010

Nä. dags för lite bloggning igen

Den här gången blir det lite virkat =)

Gjorde denna söta lilla djävul på frihand. visserligen inspirerad av ett mönster jag sett på etsy (fast jag har inte kunnat köpa det, då jag inte förstår mig på paypal), så jag gjorde ett eget helt enkelt. =)

Kaaaanske att jag lägger upp mönstret här med så småningom, men ja, man vet aldrig i värsta fall kanske man åker fast för plagiat. så kanske att man bara ska skriva att om någon vill ha mönstret, så får ni det gärna skickat till er om ni lämnar en mejladress. (när jag nu kommit mig för att renskriva det vill säga. haha


4 kommentarer:

  1. Den såg jag för ett år sen och den är rätt pissdålig om jag får säga mitt...
    Kollade fram till avsnitt 20 på den sen sket jag i det... Finns bättre tidsfördriv än den serien ^^

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillade armbanden. :-) I bokhandlar brukar det finnas plast som man kan plasta in typ små foton och visitkort, det kanske man också kan använda, så slipper man köpa en lamineringsmaksin. :-) Jag har inte testat själv, men tycker att det borde funka. :-)

    Och paypal är inte svårt. Man skaffar ett konto, skriver in sina bankkonto uppgifter och aktitiverar det. (Minns inte exakt HUR, men det var inte svårt.) Och SEN är det istället alldeles för enkelt att shoppa med paypal. ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej
    Du har nåt att hämta på min blogg =O)

    SvaraRadera
  4. Jättesöt är den här lilla filuren :D Och tack för tipset i min blogg om att måla hörnet vitt så att det inte syns lika mycket :)

    SvaraRadera