måndag 29 juni 2009

Årets första dopp!

Japps, idag drog jag, Lukas, Joelene och Jazze, Gerran å nån polare till Gerran som Jazze kallade *Haj*, det var kul, (fast han hette Kai, nånting....) haha, till färsjön och badade, grymt skönt i vattnet! Lukas ÄLSKADE att bada! han garvade helatiden i vattnet, men fick kliva upp efter en liten stund för lilla läppen började darra. Han frös lite, men sen tultade han runt där å flirtade med fjortistjejer. haha, sötnöten. Efter badet gick vi på Faxenova och käkade, jag och Lukas och Joelene och Jazze. =) Det var okej, fast godare pizza har man väl iofs ätit (trädgårdbaren <3)

Lukas somnade sent ikväll, så jag hoppas på sovmorgon, men ska nog iaf gå å försöka sova snart. inatt somnade jag inte förrän halv 3 -3 typ =/ börjar bli RIKTIGT trött på att inte kunna sova..... kommer liksom inte till ro så pass att jag liksom kan gå å lägga mig.... Jäkla irriterande.

Faaan, nu kom jag ju på att jag glömt ge Joelene brallorna hon ska få av mig, men så varmt som det är nu, är dem väl iofs inget att ha på sig iaf. hehehe, men kommer väl kanske kallare dagar snart.

till helgen blir det troligtvis Skutskär =) BAAAAADA! säger jag bara!, och åka båt ska vi också göra =) härligt härligt! Lukas ska få låna flytväst av Hampus, tur dem hade en, så slipper man hyra eller försöka JAGA som fan. är nog inte speciellt många jag känner som har en flytväst som passar Lukas.

Innan vi åker MÅSTE jag VERKLIGEN försöka göra ett ryck med städning, åtminstone diska och städa köket och plocka undan på golven, sen om det blir dammsuget eller inte e väl inte hela världen, men pallar inte med å ha det såhär nåt mer, men det e ju inte direkt så att man orkar göra så mkt i det här vädret iaf.....

Imorse halv 7, hade jag 40 grader på min balkong, visserligen i solen, men tyckte det var lite väl magstarkt för att vara så tidigt på morgonen......

Sen Lukas somnade har jag legat ute på altanen och nostalgitrippat lite mera. spelat Harvestmoon på supernintendo =) e lite nyfiken om det finns till Wii. (inte för att jag har wii, men ja.... nån annan som har kanske har lust att köpa det till sin samling, så man får testa det nångång) ska ta å google lite på det nu innan jag lägger mig tror jag.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar